AT w praktyce – CRM – fałszywy sygnał zakupu

Seria wpisów „AT w praktyce” to fragmenty analiz, które na co dzień umieszczam dla zalogowanych użytkowników. Jest to zarazem wielki test moich analiz.

Tematem wpisu w dniu 24 – 02 – 2014, m. in. była spółka CRM. Poniżej wstawiłem screen, jaki widniał tamtego dnia.

crmWykres wyglądał dość optymistycznie. Na screenie tego nie widać, ale wcześniej trwał trend spadkowy. To, co widzimy to forma trendu bocznego, który jest naturalnym poprzednikiem powrotu do wzrostów. Dwie luki cenowe: 14-17.02.2014 i 21-24.02.2014 pokazały, że inwestorzy mieli chęć na pokonanie zaznaczonego oporu. Jedynym zmartwieniem był górne cienie świeczek. 

Wtedy uważałem, że CRM jest dobrą spółką do obserwacji i przy dogodnych warunkach – do kupna. 

crm150105

Finalnie okazało się, że to co widzieliśmy wcześniej to tylko krótkoterminowy trend wzrostowy. Osobiście liczyłem, właśnie na podejście pod górną kreskę poziomą – początek spadków ruchu średnioterminowego. 

Wnioski:

  • Sam widzisz, że zmiana trendu trwa o wiele dłużej,
  • powyższy przykład, jest dowodem na to, że poczekanie kilku dni w celu potwierdzenia chęci wzrostów, może być zbawienne (to nie jest zloty środek, ponieważ bardzo podczas owych kilku dni, cena może wzrosnąć w znacznym stopniu. Nie ma na to reguły). 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • RSS
  • Wykop
  • email
  • Blogger.com
  • MyShare
  • Twitter

One thought on “AT w praktyce – CRM – fałszywy sygnał zakupu

  1. świetny wpis, wszystko jasno wypunktowane, wyjaśnione, pokazane także jak ktoś chce poszerzać swoją wiedzę w tych tematach to u Ciebie naprawdę da się sporo wysępić z tych wpisów 🙂 wiem bo sam obserwuję i podkradam niektóre pomysły 😀 pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *